AEEK/ENKK nyilvántartás - MGYKPM

gravírozás
Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Szakmai táj.
2019. július 3. Frissített információk:
Az AEEK működési nyilvántartással kapcsolatos tájékoztató anyagai
Az Állami Egészségügyi Ellátó Központ Emberi Erőforrás Fejlesztési Főigazgatósága, amely hatáskörébe tartozik az egészségügyi dolgozók alap és működési nyilvántartásának vezetése az idei évben is kiadja az aktualizált tájékoztatóit:

Az AEEK működési nyilvántartással kapcsolatos tájékoztató anyagai 2018. június 22


Az ÁEEK Emberi Erőforrás-fejlesztési Főigazgatóság kérte, hogy a működési engedélyek kérelmével és megújításának eljárásrendjével kapcsolatos tájékoztatót a Kamara honlapján tegyük közzé. Az alábbiakban az ÁEEK által megküldött tájékoztatókat olvashatják.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGE

Elektronikus ügyintézés
– Működési nyilvántartással, szakdolgozói pontnyilvántartással, SZAFTEX-el kapcsolatos ügyek: omn@aeek.hu
– Elismerési eljárások, szakképesítések külföldi elismeréséhez szükséges hatósági bizonyítványok kiállítása stb.: recognition@aeek.hu

Telefonos ügyfélszolgálat
– Működési nyilvántartással, szakdolgozói pontnyilvántartással, SZAFTEX-el kapcsolatos ügyek
Telefonszám: (06/1) 411-1146 vagy (06/1) 411-1147
H–Cs: 8.30–15.30, P: 8.30–13.00
– Elismerési eljárások, szakképesítések külföldi elismeréséhez szükséges hatósági bizonyítványok kiállítása stb.
Telefonszám: (06/1) 919-3336
H–Cs: 8.30–15.30, P: 8.30–13.00.

Személyes ügyfélszolgálat
Helyszín: 1085 Budapest, Horánszky u. 24. fszt. Tölgy terem (porta mellett)
Működési nyilvántartással és szakdolgozói pontnyilvántartással kapcsolatos ügyek
H–Cs: 8.30–15.30, P: 8.30–13.00
– Elismerési eljárások, szakképesítések külföldi elismeréséhez szükséges hatósági bizonyítványok kiállítása stb.
K: 8.30–12.00, valamint 13.00–15.30, Cs: 8.30–12.00, valamint 13.00–15.30
Postai cím: 1444 Budapest, Pf.: 270. Honlap: www.enkk.hu
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz