ENKK és AEEK - MGYKPM

gravírozás
Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Szakmai táj.
Az AEEK működési nyilvántartással kapcsolatos tájékoztató anyagai 2017. június 20.
Nyomtatható változat
Az ÁEEK Emberi Erőforrás-fejlesztési Főigazgatóság (ÁEEK EEF) kérte, hogy a működési engedélyek kérelmével és megújításának eljárásrendjével kapcsolatos tájékoztatót a Kamara honlapján tegyük közzé. Az alábbiakban az ÁEEK EEF által megküldött pdf-eket olvashatják.
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRHETŐSÉGE
Elektronikus ügyintézés
–     Működési nyilvántartással kapcsolatos ügyek: omn@aeek.hu
–     Szakdolgozói pontnyilvántartás, SZAFTEX: szaftexhelp@aeek.hu
–     Elismerési eljárások, szakképesítések külföldi elismeréséhez szükséges hatósági bizonyítványok kiállítása stb.: recognition@aeek.hu
Telefonszámos ügyfélszolgálat
–     Működési nyilvántartással kapcsolatos ügyek:
Telefonszám: (06/1) 411-1146      H–Cs: 8.30–15.30, P: 8.30–13.00
–     Szakdolgozói pontnyilvántartás, SZAFTEX
Telefonszám: (06/1) 411-1147      H–Cs: 8.30-15.30, P: 8.30–13.00
–     Elismerési eljárások, szakképesítések külföldi elismeréséhez szükséges hatósági bizonyítványok kiállítása stb.
Telefonszám: (06/1) 919-3342      H–Cs: 8.30–15.30, P: 8.30–13.00.
Személyes ügyfélszolgálat
Helyszín: 1085 Budapest, Horánszky u. 24. fszt. Tölgy terem (porta mellett)
–     Működési nyilvántartással és szakdolgozói pontnyilvántartással kapcsolatos ügyek
H–Cs: 8.30–15.30, P: 8.30–13.00
–     Elismerési eljárások, szakképesítések külföldi elismeréséhez szükséges hatósági bizonyítványok kiállítása stb.
K: 8.30–11.15, valamint 12.00–15.30, Cs: 8.30–11.15, valamint 12.00–15.30
Postai cím: 1444 Budapest, Pf.: 270.
Honlap: www.aeek.hu
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz