Megfontolások és ajánlások a gyógyszertárak marketing tevékenységéhez - MGYKPM

gravírozás
Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

MGYK tájékoztató

A Magyar Gyógyszerészi Kamara elnöksége szükségesnek tartotta, hogy kerüljön áttekintésre a gyógyszertárakban folytatott marketing tevékenységhez kapcsolódó jogi és az etikai szabályozás, különös tekintettel arra, hogy ezen a területen az elmúlt években igen jelentős változások voltak. A célunk az volt, hogy a különböző időpontokban bekövetkezett változásokat a Kamara tagjai egységes szerkezetben áttekinthessék. Úgyszintén fontosnak tartottuk, hogy ezzel párhuzamosan fogalmazzunk meg olyan ajánlásokat, amelyeket a gyógyszerészek a gyógyszertárak marketing tevékenységének szervezése során figyelembe tudnak venni.
Ezért a Kamara elnöksége a gyógyszertári marketinggel kapcsolatos kérdések áttekintésére 2013. elején ad-hoc bizottságot állított fel. Az ad-hoc bizottságban lefolytatott viták és egyéb kamarai fórumokon elhangzottak figyelembe vételével készült javaslatot az elnökség többször is tárgyalta, majd Elnökségi tájékoztatóként való közzétételéről döntött.
Jelen összeállítást a korábban megjelentetett Elnökségi tájékoztatókhoz hasonlóan tesszük közzé.

- MGYK.HU -

Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz